Mahir Oncul
Perow is de slechtste levancier van jullie. Je kunt niet eens contact met hun opnemen. Als je een mail stuur krijg je geen gehoor.ik zal niet meer hier bestellen
Perow is de slechtste levancier van jullie. Je kunt niet eens contact met hun opnemen. Als je een mail stuur krijg je geen gehoor.ik zal niet meer hier bestellen
Ik zou bij het product, gratis bbb kaarsen krijgen,deze zatwen helaas niet bij het product wat wel geleverd werd. beetje min reclame voor deze firma.
Alles ging zo het hoort,dus perfect.
Heb tot nu toe mijn bestelde artikel nog niet mogen ontvangen ???? Hoop dat ik het een deze dagen nog geleverd krijgt.!!
Ik heb speciaal voor deze verkoper gekozen vanwege de morgen in huis garantie, maar helaas heeft dhl er een rotzooi van gemaakt. Ik zal niks meet bestellen bij bedrijven die met DHL bezorgen.
Laatste vraag is niet relevant.
Geen telefoonnummer! Slechte zaak. Product maandag terug gestuurd, maar aankoopbedrag is nog niet terug gestort. Als je iets besteld moet je van te voren betalen , maar het zou fair zijn als je p O je geld terug krijgt als een product niet werkt.
Ik en de verkoper vergeten de blokker app te scannen dan krijg je geen punt5meer en
Loop 2 weken te wachten alleen voor reactie omdat jullie de verkeerde product verzonden hebben
Beste Zayn, erg vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent, helaas heeft u een verkeerd artikel ontvangen. We hebben dit opgelost duur u alsnog het juiste artikel toe te zenden. We hebben uw klantvraag meteen opgepakt toen deze binnen was, ik snap niet waarop u 2 weken heeft moeten wachten. Nogmaals excuses voor het ongemakt. Met vriendelijke groet, Perow
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.