Albertina Vermaat
Tecktake heeft de verkeerde postbedrijf , moet post. Nl gaan nemen
Tecktake heeft de verkeerde postbedrijf , moet post. Nl gaan nemen
Mijn eerste ervaring met tectake was in alle opzichten positief.
Vlotte verzending en gedetailleerde track and trace.
Goede afwerking en altijd vriendelijk personeel
De retourprocedure is niet zichtbaar, moet per see bellen met blokker klantenservice. Tectake zou binnen 3 werkdagen contact opnemen voor de retourprocedure maar 4 werkdagen later nog niets vernomen.
Ik heb 2x contact moeten zoeken met de verkoper tectake, omdat ik vandaag woensdag 22-05-2024 nog niets heb ontvangen. Het pakket bleef maaf onderweg. Na het 2e telefoontje vandaag kreeg ik een mail waar ik uit opmaak dat het morgen komt.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.