Ineke Bosman
Weet niet over contact. Verkoper. Kocht hem via blokker en dat gaat meestal goed. blij dat hij met post. Nl bezorgd werd. Alle andere bezorgers bijven in mijn ervaring achter bij proost. Nl.
Weet niet over contact. Verkoper. Kocht hem via blokker en dat gaat meestal goed. blij dat hij met post. Nl bezorgd werd. Alle andere bezorgers bijven in mijn ervaring achter bij proost. Nl.
Ik heb geprobeerd contact met hen op te nemen, maar hun reactie was ongepast
De aannamens naar de klant toe is niet oke, en vooral als je klant in de kou sta en feedback krijgt via mail of telefonis, na de klacht bij blokker werd er pas actie ondernomen. Ik heb een mailtje gehad en de probleem is nog steeds niet opgelost.
Tja, op het onderdeel 'afleveren' kunnen nog sterren worden verdiend. DPD roept bij mij een stressreactie op, omdat enkele malen een pakket bij een hopeloos onbetrouwbaar pakketpunt werd afgeleverd. Ook deze levering een dag later dan aangegeven.
Een Nederlandse handleiding zou makkelijker zijn
Volgende dag geleverd. Heel snel. Leuke tv voor in de slaapkamer
Ik kocht een leugen, label A zogenaamd er stond zelfs nog een verhaaltje bij over de zuinigheid van de tv, eenmaal ontvangen bleek het label F te zijn, misleidende oplichterij
Prima
Snel geleverd, maar kregen tv met energielabel F in plaats van label A zoals op de blokker site stond. Na contact bleek er helemaal geen A label tv te zijn. T.v. kon wel terug worden gestuurd, maar ja...wel fijne compacte all in tv voor de slaapkamer
Goede snelle bezorging geweldig
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.