Discountershop
Contactinformatie
Over Discountershop
Beoordelingen van onze klanten
Elly van Schalkwijk
Het juiste materiaal voor mijn klusje Snel geleverd
Anne-Marie Groot
Ze zijn niet bereikbaar en leveren niet of het verkeerde artikel
Reactie van Discountershop
Goedemiddag, Zoals mijn collega eerder al aangaf, hebben we via het systeem een verkeerd item ontvangen dan wat u heeft besteld. Dit komt door verwisselde EAN-nummers in ons systeem, waardoor het verkeerde item online stond. We hebben de terugbetaling al voor u verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
giselduda@hotmail.com David
Ik zal nooit meer iets bij jullie kunnen bestellen. Sorry ik vind jullie samenwerking heel slecht. Ik heb op 21-06 2024 afwasrek metaal besteld en betaald tot nu toe nog niet binnen 😡. Op site staat bestellen vandaag morgen ontvangen en nu?????????
Reactie van Discountershop
Goedemiddag, Dank voor uw bericht. Het spijt me te horen dat dit is gebeurd. Uw order is 7 dagen geleden opgehaald door DHL en had de volgende dag geleverd moeten zijn, maar blijkbaar is er iets misgegaan. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega de terugbetaling al heeft verwerkt. U kunt de status van uw zending volgen via deze trackingcode: [Trackingcode](https://goparcel.nl/track/3SQLW0019075485/NL/4702JH). Mocht u het artikel alsnog ontvangen, dan mag u het houden. U hoeft het niet naar ons terug te sturen. Met vriendelijke groet, Discountershop
Jannorah Ruster
Alles tiptop in orde
Jan van der Toorn
Desiree Schaapkens
Linda Wolters
Peter Biermans
Prima service
ar atsma
verkoper is zeker GEEN aanrader. Zeer slechte en trage communicatie, moeilijk bereikbaar, onbetrouwbaar. Zonder hulp van blokker-klantenservice kom je nergens. Het is nu alleen maar hopen dat het product niet stuk gaat, te veel gedoe en tijdverlies.
Als je een product wilt retourneren kan je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Alleen met behulp van deze retourinstructie kan je het pakket gratis* aan ons retourneren.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaande mailadres en telefoonnummer.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan de retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
* Een standaard pakket kan GRATIS worden geretourneerd (lichter dan 20 kilo).
Voor zendingen met afwijkende afmeting en/of gewicht moet je rekening houden met de volgende retourkosten:
- zending zwaarder dan 30 kilo: €3,50
En dan wordt de zending netjes bij je opgehaald (omdat deze niet kunnen worden verstuurd met een reguliere bezorgdienst). Vraag ons gerust naar de voorwaarden.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.