Pieter Koerts
De levering werd 1 dag uitgesteld wegens omstandigheden, maar dat was geen probleem.
De levering werd 1 dag uitgesteld wegens omstandigheden, maar dat was geen probleem.
Ik ben op een uiterst vriendelijke en professionele manier geholpen, dank hierbij.
Heel snel,pannetje was n beetje klein,verder tevreden hoor
Ik heb naar 1 week mijn bestelling nog niet ontvangen !!!
we hebben dit voor u nagekeken en de zending is blijven hangen bij een post Nl verdeel punt. We hebben meteen een nieuwe zending voor u aangemaakt die met 1 a 2 dagen bij u aankomt. Excuses voor de vertraging maar helaas buiten onze macht. mvg Voordeelketen
snelle levering, goede prijs
Alles verliep gewoon goed en snel.
Zo slecht en nooit meer bestellen. Onvriendelijk service
Hallo Bourhardaine Firdaous, Ik zal morgen ons retouren magazijn navragen wanneer uw pakket retour wordt betaald. Meestal heeft u binnen 1 a 3 werkdagen het bedrag retour op uw rekening. Waarom heeft u ons een negatieve beoordeling gegeven die hier onder staat.? Ik kan mij niet herinneren onvriendelijk te zijn geweest aan de telefoon of per mail , jammer hoor Graag aanpassen indien mogelijk, bedankt. Beste, Bedankt voor u email. Nee nee het gaat niet over u service en behandeling. U was top vriendelijke met mij en zeer goed geholpen. Ik heb dat over de mensen van de winkel blokker. Ze waren zo slecht en onvriendelijk en hebben ze mij niet goed geholpen waar ik was fucking boos. Ze hebben niet aan mij gezegd dat ik via een particulier heb besteld terwijl ik heb gewoon op een blokker website besteld. Zo slecht geholpen!!!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.