SuperGoodss
Contactinformatie
Over SuperGoodss
Beoordelingen van onze klanten
Mira Kreling
Bezorging was wat laat
Brenda Schipper
Waar blijft m’n bestelling! Kan geen recensie geven als ik niets ontvang!
Lies Steinbusch
Mooie mand maar te groot ,, had kleinere moeten bestellen Dus geprobeerd te retourneren wacht nog altijd op gegevens omdat te doen Helaas contact met bedrijf gaat niet erg soepel Mijn advies doe bij de bestelling retour formulier
Franske Bandstra
Annie van Zimmeren Godschalk
Na 4 dagen een verkeerde kleur schort geleverd. .we hadden een lichte groene besteld maar kregen een licht bruine. Jammer van de tijd van bezorgen. 4 dagen. Vele groeten
Desiree Kaagman
Hoe kan ik een product review doen als ik mijn product nooit geleverd heb gekregen....
Kyra Schot
Mijn bestelling werd op tijd geleverd, Over het algemeen was het een goede ervaring
Jeanet Grondsma
retourneren gaat niet gemakkelijk (je moet een e-mail sturen voor een verzendlabel) en het duurt allemaal erg lang voordat je iets hoort en je geld terug krijgt.
Ton Rijntjens
Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Na berichten op app.krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.