Ine Fransen
Helaas werd het verkeerde product geleverd. Klantenservice reageerde vlot maar verzocht me eerst het product te retourneren voordat ze tot levering van het juiste product overgingen. Dat gaf me een nare smaak....
Helaas werd het verkeerde product geleverd. Klantenservice reageerde vlot maar verzocht me eerst het product te retourneren voordat ze tot levering van het juiste product overgingen. Dat gaf me een nare smaak....
Snelle bezorging
Goede duidelijke website. Makkelijk om producten te vergelijken. Snelle levering. Jammer dat de bezorger geen Nederlands sprak.
supersnelle levering
ene dag besteld,volgende geleverd
Liep gesmeerd
Beloofd de volgendecdagvte bezorgen, werd 2 dagen later!!! Dit door “problemen” bij de leverancier. Waarom geen contact met de koper?? Wel vriendelijke telefonische medewerkster Waarom geen presentje voor koper??
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.