Nelianne Noordermeer
Alles tip top geregeld en keurige uitleg en afhandelingen toen er wat met de verzending was. Dit kon gewoon niet beter.
Alles tip top geregeld en keurige uitleg en afhandelingen toen er wat met de verzending was. Dit kon gewoon niet beter.
Alles was perfect en snel,behalve de bezorging,deze zou thuis worden bezorgt maar moest bij service punt worden opgehaald. Dat is minder als je oud bent en niet goed ter been.
Prima artikel, maar het komt uit belgie, pakket dienst heeft lever achterstand dus beloofde aflevertijd moest uit gesteld ..
Vriendelijk en behulpzaam.i
Heb geen klachten, alles is prima verlopen.
Alles vlot en keurig afgehandeld
Uitstekende service
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.