Hilde Klaassen
De omschrijving van het ophangsysteem van de klamboe klopt niet. Er moet wel een boor gebruikt worden helaas, de plakker houdt de klamboe niet en valt er steeds af. Jammer!
De omschrijving van het ophangsysteem van de klamboe klopt niet. Er moet wel een boor gebruikt worden helaas, de plakker houdt de klamboe niet en valt er steeds af. Jammer!
Uitermate tevreden met de hulp van de verkoopster en met de verzorging - uitvoering van mijn bestelling
Van de 12 borden werden er maar 6 bezorgd dus moest ik er achteraan bellen. Wel netjes te woord gestaan en de fout is rechtgezet. Maar vandaag besteld morgen in huis dat kun je na 5 dagen niet echt zeggen. Uiteindelijk wel blij met mijn aankoop!
alles netjes gegaan
Goed product en supersnel geleverd!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.