Linda Verkerk
Geen mailtjes gekregen over bezorging. Het pakket was afgeleverd bij een vage winkel in het centrum. Ik moest het zelf ophalen en terug naar huis lopen met een grote doos. Informatie is super belangrijk.
Geen mailtjes gekregen over bezorging. Het pakket was afgeleverd bij een vage winkel in het centrum. Ik moest het zelf ophalen en terug naar huis lopen met een grote doos. Informatie is super belangrijk.
Goed geïnformeerd, snelle levering, correcte levering.
Snelle levering, netjes afgeleverd
produktomschrijving klopt NIET, maar dit komt voor rekening van Blokker
In de beschrijving stond broodrooster met tostiklemmen. Die bleken er niet bij te zitten. Meteen keurig opgelost.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.