Garantie op onze producten

Op ieder product wat je bij Blokker hebt aangekocht geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij geven op onze producten standaard één jaar garantie en op elektrische elektrische apparaten standaard twee jaar garantie. 


Heb je langer recht op fabrieksgarantie, dan staat dit op het garantiebewijs van het product vermeld. Deze fabrieks garantietermijnen gelden onverminderd de rechten die je hebt op basis van de wettelijke garantie. Voor de fabrieksgarantie kun je terecht bij de leverancier/producent. 


Wat is er uitgesloten van garantie?

• normale slijtage en veroudering, zoals bijvoorbeeld het verkleuren van tuinmeubilair;

• gebreken die niet zijn ontstaan doordat het product niet ‘normaal’ is gebruikt, bijvoorbeeld door ondeskundig gebruik, gebruik van consumentenproducten voor professionele doeleinden of demontage.


Wanneer komt de garantie te vervallen?

• breuk van het product (tenzij dit door normaal gebruik is ontstaan).

• indien tijdens onderzoek blijkt dat het product reeds door een derde is geprobeerd te herstellen. De onderzoekskosten zijn in dat geval voor jouw rekening.


Heb je een product gekocht bij onze verkooppartners?

Je hebt dan een koopovereenkomst met de verkooppartner gesloten, de verkooppartner helpt jou graag verder om tot een goede oplossing te komen. Bekijk hier de contactgegevens van onze externe verkooppartners.


Nog niet geholpen?

Klik hier om contact met ons op te nemen.