klantenservice
voor al je vragen
vragen over
blokker & jij app
Wat is de het blokker&jij programma van de Blokker app?
Blokker&jij is een spaarprogramma van Blokker in de app, met welkomstkorting, spaarmogelijkheden voor korting en cadeaus, en digitale kassabonnen.
Hoe installeer ik de app?
Welke voordelen heeft een klant aan blokker&jij?
- Ontvang 1 spaarpunt per €5 die je uitgeeft in de winkel of online en spaar voor korting.
- Bewaar je kassabonnen digitaal.
- Updates over acties en exclusieve deals.
- Elke week ontvang je nieuwe, exclusieve blokker&jij deals in de app.
Moet ik een nieuw account aanmaken voor blokker&jij met een bestaand Blokker account?
Nee, gebruik je bestaande Blokker accountgegevens.
Moet ik als lid van blokker&jij een aparte webshop account aanmaken?
Nee, gebruik dezelfde inloggegevens voor zowel blokker&jij als de webshop.
Problemen met inloggen net na registratie voor blokker&jij?
Wacht 5 minuten en probeer opnieuw in te loggen.
Ik kan mij niet registreren met mijn e-mail adres, wat nu?
Het kan zijn dat je e-mailadres al bekend is in ons systeem. Controleer of je al een webshop account hebt onder dit e-mailadres en probeer de inloggegevens daarvan te achterhalen. Met deze gegevens kun je vervolgens een blokker&jij account aanmaken. Lukt dit niet? Dan kun je je met een ander e-mailadres altijd nog registreren voor blokker&jij.
Kan ik mij voor blokker&jij aanmelden zonder een e-mail adres?
Nee, een e-mailadres is vereist, maar je kunt kiezen om geen marketingmails te ontvangen. Dit kan je aangeven tijdens de registratie of na aanmelden aanpassen in je account.
Hoe kan ik mijn accountgegevens zien / aanpassen?
In de blokker&jij app kun je rechtsboven in het menu op je naam klikken. Hier heb je inzicht in jouw profielfoto, voornaam en e-mailadres. Ben je op zoek naar meer details of wil je gegevens aanpassen, dan kun je op onze website blokker.nl terecht.
Hoe kan ik punten sparen?
Je ontvangt punten door je klantkaart te laten scannen bij de kassa of in te loggen op de webshop voordat je een bestelling plaatst. Voor elke €5.- die je uitgeeft, ontvang je één punt op je spaarkaart. Bij aankoop van een aantal producten ontvang je ook punten voor extra spaarkaarten.
Hoe kan ik mijn punten inwisselen voor een cadeautje?
In de app onder het kopje ‘punten inwisselen’ kun je voordelen activeren (mits je genoeg punten hebt verzameld). Bij je volgende aankoop in de winkel kun je de geactiveerde voucher vervolgens inzetten.
Zijn er producten waar ik geen punten over ontvang?
Met de aankoop van de volgende artikelen worden geen punten gespaard: cadeaukaarten, geneesmiddelen, boeken, tijdschriften, reparaties en alle andere producten waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden.
Ik heb per ongeluk het verkeerde voordeel geactiveerd, kan ik dit nog veranderen?
Ja, annuleer de voucher in de app en je punten worden teruggeboekt.
Ik wil gebruik maken van een aanbieding, maar de korting is niet berekend
Om een korting te ontvangen moet de aanbieding geactiveerd worden in de app en de klantkaart worden gescand bij de kassa. Als dit niet werkt kun je contact opnemen met de klantenservice.
Mijn spaarkaart is vol, kan ik nu nog verder sparen?
Als de Blokker spaarkaart vol is, kun je gewoon verder sparen. Een nieuwe spaarkaart wordt dan toegevoegd aan je account.
Ik heb mijn voordeel/cadeau opgehaald, maar deze was defect. Kan ik een nieuw product ontvangen?
Ja, ook voor de gespaarde producten zijn de garantievoorwaarden van toepassing. Je kan met het de kassabon (die in de app zit) naar de winkel teruggaan en met de winkelmedewerkers overleggen wat de juiste oplossing is.
Waar kan ik mijn klantkaart vinden?
In de blokker&jij app op elk scherm vind je links onderaan een button “klantkaart”. Deze kan vervolgens gescand worden aan de kassa.
Zijn er kosten verbonden aan het lidmaatschap?
Blokker&jij is geheel kosteloos..
Hoe lang blijven mijn punten geldig?
De punten zijn 1 jaar geldig en vervallen elk jaar op 1 maart.
Ik heb een voordeel geactiveerd, maar nu zie ik die niet meer onder ”verdiende vouchers” staan. Hoe komt dit?
De voucher wordt weggehaald zodra je de korting hebt gebruikt of het product hebt gekocht waar de voucher geldig voor was. De voucher heeft een beperkte geldigheid. Als deze is bereikt, worden de punten automatisch teruggeboekt en is de voucher niet meer zichtbaar.
Hoe kan ik mij afmelden voor het programma?
Afmelden kan via blokker.nl binnen je account, maar hierdoor worden al je punten en kassabonnen gewist.
Waar kan ik mijn voorkeuren veranderen?
Dit kan door in te loggen in je account via blokker.nl. Onderaan elke e-mail is er ook een mogelijkheid om je voorkeuren door te geven.
Ik ben vergeten mijn klantkaart te scannen tijdens mijn aankoop, wat kan ik nu doen?
Het is niet mogelijk om punten na een aankoop alsnog toe te kennen.
Waar kan ik mijn aankopen inzien?
Jouw aankopen kun je terugvinden in de Blokker app onder ‘kassabonnen’.
Ik wil mijn wachtwoord veranderen, waar kan dit?
Je wachtwoord kan je wijzigen door in te loggen op blokker.nl