klantenservice
voor al je vragen
vragen over
bezorgen & afhalen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt van ons een Track&Trace code via e-mail zodra de bestelling is overgedragen aan de bezorgservice. Volg je pakket hier gemakkelijk online.
Wat moet ik doen als ik niet thuis ben bij het eerste bezorgmoment?
Als je niet thuis bent, wordt je pakket afgegeven bij de buren of een nabije bezorg-locatie. Een 'niet-thuiscode' wordt achtergelaten in je brievenbus waarmee je op deze website kunt zien waar je je pakket kunt ophalen. Het pakket blijft een week beschikbaar op de bezorg-locatie.
Wanneer verwachten jullie mijn pakket te bezorgen?
Onze leverbelofte 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis' geldt van zondag tot en met donderdag voor de meeste Blokker producten. Voor grotere items en bestellingen op vrijdag gelden andere tijden en ook op feestdagen kan de levering langer duren. Verkooppartners hebben eigen levertermijnen, die je terugvindt bij elk product.
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Ja, voor Blokker-producten kun je kiezen voor ophalen in de winkel. Bestellingen liggen vaak binnen 4 uur klaar voor ophalen als ze op voorraad zijn in de winkel. We sturen je een berichtje als ze voor je klaarliggen.
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen onder €25,- zijn de verzendkosten €4,99. Bestellingen boven €25,- en ophalen in de winkel zijn gratis.
Kan ik producten van externe verkooppartners ophalen in de winkel?
Nee, artikelen van externe verkooppartners kunnen alleen thuisbezorgd worden.
Hoe wordt mijn product bezorgd?
We kiezen altijd de meest duurzame bezorgopties, afhankelijk van beschikbaarheid en locatie. Dit kan variëren van fietskoeriers tot DHL of PostNL. Externe verkooppartners kiezen zelf hun eigen bezorgdienst.
Hoe kan het dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Voor grotere producten en bestellingen op vrijdag of zaterdag gelden andere levertijden. Deze worden mogelijk een dag later geleverd, bij bestellingen na 22.00 uur. Externe verkooppartners hebben hun eigen levertermijnen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Controleer de Track&Trace, het bezorgadres en je brievenbus voor een niet-thuis bericht. Neem contact op met ons als deze stappen je niet verder helpen.
Bestelling is incompleet geleverd, wat nu?
Als je bestelling in meerdere dozen is verpakt, ontvang je voor elk pakket een aparte Track&Trace code. Controleer deze code hier online voor de status.
Waar blijft mijn product van een externe verkooppartner?
Voor vragen over bestellingen bij externe verkooppartners, vragen wij je om rechtstreeks contact op met hun klantenservice. Mocht je niet verder zijn gekomen, dan helpen wij je graag verder.