Beste klant,


Blokker is helaas failliet. De rechtbank heeft curatoren aangesteld om het faillissement af te handelen.

 

Onze winkels blijven voorlopig open en onze medewerkers blijven je uiteraard van dienst.

 

Je kunt op de website ons assortiment zien. Bestellen via de webwinkel en retourneren is helaas niet meer mogelijk.

 

De meest gestelde vragen vind je in onderstaande FAQ.

 

Ben je leverancier? Dan kun je eventuele vragen sturen naar: blokker@hvglaw.nl

Ben je van de pers? Dan kun je eventuele vragen sturen naar media@blokker.nl

 

Antwoord op een aantal veel gestelde vragen vind je hieronder:

 

1. Zijn alle winkels en de webshop open?

Alle winkels zijn voorlopig gewoon open. Je kunt op de website ons assortiment zien. Bestellen via de webwinkel is helaas niet mogelijk.

 

2. Ik zie dat een product niet meer leverbaar is, wanneer is dat weer leverbaar?

We kunnen nu helaas niet aangeven wanneer producten weer leverbaar zijn.


3. Ik heb een product besteld dat op voorraad is bij Blokker, krijg ik dat nog gewoon

Nee, je kan je vordering met betalingsbewijs vanaf 14 november bij de curatoren als vordering indienen via https://www.ClaimsAgent.nl.

 

4. Ik heb een product besteld op Blokker.nl bij een externe verkooppartner, wordt mijn product nog geleverd?

Dat is aan de externe partner, indien er niet geleverd wordt kun je je vordering met betalingsbewijs vanaf 14 november bij de curatoren als vordering indienen via https://www.ClaimsAgent.nl

 

5. Hoe zit het met garanties op mijn product?

Garanties die worden gegarandeerd door een fabrikant lopen door. Overige garanties, of garantie op Blokker eigen merkproducten zijn helaas niet meer van toepassing. 

 

6. Ik heb een product ter reparatie aangeboden, krijg ik mijn product nog terug (en wordt de reparatie nog uitgevoerd)?

Indien het gerepareerd kan worden, krijg je het via de reparateur terug. Zo niet, dan kun je je aankoop- en reparatie bon vanaf 14 november bij de curatoren als vordering indienen via https://www.ClaimsAgent.nl. 



7. Kan ik een artikel nog retourneren?

Nee, dat kan niet meer.


8. Kan ik een artikel nog ruilen?

Ja, je kunt nog ruilen voor een ander product, wij geven geen geld meer terug.


9. Nemen jullie nog cadeaukaarten aan?

Ja, we nemen in de eigen filialen tot en met 24 november 2024 nog Blokker-cadeaukaarten aan. Bij filialen van franchisenemers kun je geen Blokker-cadeaukaarten meer inleveren.


10. Mijn Blokker app werkt niet meer, wat moet ik doen?

De digitale kassabon is nog via de app toegankelijk. De overige functies zijn niet meer toegankelijk.


11. Wat gebeurt er met mijn Blokker punten?

De punten kunnen niet meer gespaard of ingewisseld worden. Je klantenkaart wordt bij aankoop ook niet meer gescand. 


12. Wat gebeurt er met mijn DE punten?

De punten blijven geldig. Deze kunnen voorlopig nog worden ingeleverd in Blokker winkels.  


13. Kan ik mijn koffiecups nog recyclen bij Blokker?

Nee, dit is niet meer mogelijk. Het is niet duidelijk of in de toekomst een nieuw recyclingprogramma gestart zal worden.


14. Wat houdt faillissement voor Blokker eigenlijk in?

Faillissement betekent dat Blokker niet genoeg geld had om al haar schulden te voldoen. De rechtbank heeft daarom nu faillissement uitgesproken en twee curatoren aangesteld, die als opdracht hebben om namens alle schuldeisers zoveel mogelijk schulden af te betalen.

Verkoop van (een deel) van de Blokker winkels is daartoe zeker ook een optie. Hoelang dit gaat duren is nu niet te zeggen.

We zullen je regelmatig via onze website op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen.

klantenservice
voor al je vragen

zelf aan de slag?
gelijk alle antwoorden

Zoeken per onderwerp
Meest gestelde vragen