TotalReplace
Contactinformatie
Over TotalReplace
Beoordelingen van onze klanten
mia maurik
online besteld dus geen direkt kontakt
Jan Gerits
Jan Phylipsen
Alles goed en snel. Perfect
John Salden
Zoals beloofd, snel en correct.
M.J. Huizer
Product was niet leverbaar. Niet aangegeven op website Blokker
Reactie van TotalReplace
Excuses hier voor, helaas heeft ons systeem foutief een verkeerde voorraad doorgegeven, heel af en toe bestellen klanten zo snel achter elkaar dat de interactie tussen ons en het Blokker systeem niet de gelegenheid heeft dit op tijd bij te werken.
Maksim Baranov
Filter does not match vacuum cleaner, seller does not respond via email
Reactie van TotalReplace
We asked you for the order number, but did not get a response yet. The order number you sent does not match a Blokker order. It should have a letter at the end, not only numbers.
Selvi YOLCU
Snel en correct bezorgd
Gulsum Seven
Goedkoop alternatief voor de dyson filter, maar even goed! Mijn dyson werkt weer zoals eerst. Zeer tevreden en zeker niet te onderscheiden van de originele.
Atie Brockhoff
Ging super snel en correct geleverd
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.