Marcel Deliege
Super te vreden
Super te vreden
alles oke
Door misleidende foto's, anders gekregen dan verwacht. Dan moet je via mail een retour formulier opvragen. Daar staat nog is leuk op vermeld dat je je retourkosten zelf moet betalen en nog is extra 5 euro retourkosten bij hun. Belachelijk.
Helemaal prima
Een dag later dan beloofd op de website. Maar drukke Kertsstijd en wel op tijd .
Snel geleverd
Een 3 voor de bezorging, omdat het voorwerp was ingepakt met een kartonnen omhulsel (geen doos) en verder omwikkeld met krimpfolie.
Besteld, na 3 dagen nog niet geleverd. Tel. Contact opgenomen, bestelling niet verzonden. Bij de vraag hoe lossen wij dit op, kreeg ik als antwoord: ga naar een winkel en koop daar iets. Bestelling heb ik geannuleerd.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.