A Vollmer
Ik kan geen contact krijgen voor een retourlabel. Bedrijf is niet per telefoon bereikbaar, zeer slecht AnneMarie Vollmer
Ik kan geen contact krijgen voor een retourlabel. Bedrijf is niet per telefoon bereikbaar, zeer slecht AnneMarie Vollmer
Alles is gegaan zo als bekent gemaakt Heel tevreden
Prima was super snel geregeld…..
Mooie frituurpan besteld met grote inhoud. Pakket werd keurig verpakt bezorgd. Frituur moet nog gebruikt worden maar ziet er degelijk uit. Blijkt dat producten die niet rechtstreeks van Blokker zijn maar van een partner een langere levertijd hebben
Product is nooit bezorgd!!!!!!!!!!!!
Doos was beschadigd, produkt niet
Just as I hope wanted and needed, answers to my questions
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.