Mart Hoex
De tafel was zeer zorgvuldig verpakt en voldoet helemaal aan het doel. Mooi tafelblad van teak latten. Het tafeltje staat stevig.
De tafel was zeer zorgvuldig verpakt en voldoet helemaal aan het doel. Mooi tafelblad van teak latten. Het tafeltje staat stevig.
Ik had beschadigingen aan mijn product en de retour gaat ergvlangzaam
Alles is waardeloos geweest. Artikel werd niet door partner maar door partner band de partner geleverd. Slechte kwaliteit. Zeer grote problemen met retourneringen. Daarover drie keer moeten bellen met klantenservice. Vervolgens krijg ik onjuist aanki
Keurig bericht gehad wanneer het verzonden en geleverd werd. Klopte prima.
Niks
De verkoper krijgt an mij een dikke 10. Heel klantvriendelijk, geinterresseerd , veel kennis van zaken.
Beschrijvingen kunnen wat duidelijker!
Slechte voorlichting van Chinees rommel! Kunst leder is gewoon plastic. Levering niet compleet. Wel snelle levering, maar DPD weigert de dozen met lift naar boven te brengen. Kortom slecht!
Beste Tonnie, helaas heeft u ons beoordeeld met 2 ster. U geeft aan dat uw bestelde product Chinese rommel is, dat de levering niet compleet is en dat DPD weigert om de dozen mee naar boven te brengen. Mijn excuses voor al deze ongemakken. Ik heb direct voor u nagekeken en ik zie dat wij u reeds hebben voorzien van de retourinstructies. We horen uiteraard graag van u wanneer het retourneren is gelukt, zodat wij een terugbetaling in orde kunnen maken. Dat DPD de bestelling niet tot de voordeur brengt, ligt helaas buiten onze macht om. Wij huren DPD in om zendingen af te leveren, maar zijn helaas niet verantwoordelijk voor de manier hoe zij dit doen. Toch mijn excuses. Fijne dag, Mandy
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.