Gitta Falkenburg
Ik bent heel tevreden
Ik bent heel tevreden
Met de verkoper van het product prima Maar de bezorging was niet net jes Me pakketje werd gewoon in de centrale hal gedeponeerd en kon dus zo meegenomen worden maar gelukkig was mijn buurvrouw beneden enheefthetgebracht
Pakket was goed ingepakt, echter was gewoon voor de deur gezet. Geen idee hoe lang het pakket er heeft gestaan...
Aankoop is sneller geregeld dan retourneren van het product.. Het geregel ervan duurt erg lang en ik wacht nog steeds op een retourbon.
Snel geleverd en product precies als omschreven
Foute onderdelen toegestuurd met ook nog eens de verkeerde gebruiksaanwijzing. Klantenservice medewerkers zijn ook vrij vaag. Ik hoop mijn geld terug te krijgen. Ik raad dit artikel niet aan.
Besteld, vlot bezorgd en het product is precies zo als de beschrijving, fijn
Zeer slechte zaak, zeer slechte communicatie, geen levering gehad, dus niet aan te bevelen!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.