KookGigant
Contactinformatie
Over KookGigant
Beoordelingen van onze klanten
Tineke van Noorden
Er was een technische storing. Ik heb geen product ontvangen. Ik ben nog aan het wachten op de terugstorten van het aankoopbedrag, dat zou binnen 10 dagen verstuurd worden. Dat is morgen..
Reactie van KookGigant
Dag Tineke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat er een technische storing was en dat je jouw product niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Zoals aangegeven, wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen teruggestort. De terugbetaling wordt door Blokker verwerkt, aangezien de betaling ook via hen is verricht. Het is daarom het beste om rechtstreeks contact op te nemen met Blokker als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen. In principe zou het bedrag al teruggestort moeten zijn op de betaalmethode waarmee je hebt betaald. Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan wij uiteraard ook voor je klaar. Onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip.
Vanessa Van Buuren
Tevreden over mijn koop.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.