Wineke Wessels
Niet ingewikkeld en ze doen wat ze beloven, pra dus
Niet ingewikkeld en ze doen wat ze beloven, pra dus
Prima hoor. Omdat ik niet kan internetbankieren ben ik het product in de Blokker-winkel gaan betalen en de volgende dag is het thuisbezorgd. Kan ik ook nog extra onderdelen van de monddouche (spuitertjes) op dezelfde wijze bestellen?
SLECHTE ERVARING. GENNISSEN CONTACT TE KRIJGEN IVM KAPOTTE LEVERING!!!
Niks op aan te merken
Nooit meer iets kopen bij jullie. Ik ben zeer teleurgesteld. Verkeerde product gestuurd en retourneren is erg ingewikkeld.
Snelle levering, goed verpakt. Juiste en correcte informatie
Niet slecht,toch heb ik een mededeling over mijn bestelling. 1pakket bij de deur geweigerd zodat ik mijn teveel betaalde bedrag zou ontvangen. Tot nu toe is het niet verwerkt. €32,99 moet ik terug krijgen. Zou graag mijn geld terug .
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.