Janneke Bouman
Product was goed en veilig verpakt, ik zou er zo weer bestellen.
Product was goed en veilig verpakt, ik zou er zo weer bestellen.
Alles verliep goed & soepel. Rek staat leuk in de keuken.
Dat je bestelling laat in de avond bezorgd wordt is gewoon te gek voor woorden. Stuur het gewoon met post.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij verzenden enkel en alleen met PostNL en dat PostNL laat in de avond bezorgd hebben wij niet in de hand. Zowel u als wij zijn afhankelijk van de vervoerder in dit geval altijd PostNL bij ons,. Overigens heb ik het even nagekeken via de track & trace code. Het pakket is om 16.04 uur afgeleverd door POSTNL?! Dat is inderdaad wel heeeeeel laat in de avond.
De lampenkap werd snel geleverd en was keurig verpakt.
De bestelling was eenvoudig en werd correct bevestigd. Levertijd snel en goed. Binnen de gestelde termijn. Netjes verpakt met gebruiksaanwijzing
Heel mooie lamp van Clayre & Eef voor een scherpe prijs. De bestelling was netjes en in een stevige doos verpakt.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.