Homesweethomeonline
Contactinformatie
Over Homesweethomeonline
Beoordelingen van onze klanten
Janneke Bouman
Product was goed en veilig verpakt, ik zou er zo weer bestellen.
J Stolker
Alles verliep goed & soepel. Rek staat leuk in de keuken.
Gerrit Verhoef
Dat je bestelling laat in de avond bezorgd wordt is gewoon te gek voor woorden. Stuur het gewoon met post.nl
Reactie van Homesweethomeonline
Bedankt voor uw beoordeling. Wij verzenden enkel en alleen met PostNL en dat PostNL laat in de avond bezorgd hebben wij niet in de hand. Zowel u als wij zijn afhankelijk van de vervoerder in dit geval altijd PostNL bij ons,. Overigens heb ik het even nagekeken via de track & trace code. Het pakket is om 16.04 uur afgeleverd door POSTNL?! Dat is inderdaad wel heeeeeel laat in de avond.
Hetty van Rooij-Dijkman
Anita Keizer
M Hoek
Ilse Mugge
De lampenkap werd snel geleverd en was keurig verpakt.
Ben van Opbergen
De bestelling was eenvoudig en werd correct bevestigd. Levertijd snel en goed. Binnen de gestelde termijn. Netjes verpakt met gebruiksaanwijzing
Jinke Rozema
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURLABEL aanvragen bij onze eigen site.(homesweethomeonline) onderaan onder het kopje klantenservice/retourneren&ruilen.
Je ontvangt binnen 24 uur een link voor het aanmaken/zelf afdrukken van een verzendlabel.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken en/of het artikelkaartje is verwijderd kunnen niet worden geretourneerd! .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.