Henk Dijk
O,daddy besteld kledingrek en bobbel Homer gekregen. Maar niet erg heb aan mijn zoon gegeven ik wou een met twee stangetjes onder kun je wat opzetten schoenen of zo verder alles goed verlopen alleen verkeerde bezorgd
O,daddy besteld kledingrek en bobbel Homer gekregen. Maar niet erg heb aan mijn zoon gegeven ik wou een met twee stangetjes onder kun je wat opzetten schoenen of zo verder alles goed verlopen alleen verkeerde bezorgd
Foto's komen niet overeen met product. Ze behoren tot een ander product.
Snelle levering. prachtig product voor een goede prijs
Ik heb niets ontvangen want de bezorger van DpD heeft het product op een onbekend adres afgeleverd en dus niet bij mij!!!!
DPD heeft zogenaamd bij ons aan de deur gestaan terwijl we niet thuis waren. Op de camera was de chauffeur ook niet te zien. En nu wordt de prullenbak retour afzender gestuurd.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.