Hermie
Contactinformatie
Over Hermie
Beoordelingen van onze klanten
Jentina Schouten
b vrijborg
Geweldige verkoper was lief en heb me geweldig geholpen een 10
Elian Vanhommerig
Omdat bij de productinformatie stond hoogte 34 cm was ik ervan uit gegaan dat het hoog genoeg was voor mijn deur ik moest namelijk 22 cm hebben, maar het verzwaarde gedeelte was maar 15 cm. Ik kon het wel retour sturen maar vind de kosten te duur.
Johan Arensman
Product voldoet volledig aan de verwachtingen en is supersnel geleverd.
Frank Brandt
Wordt niet op tijd geleverd. Communicatie bezorgdienst slecht
Saskia De Lange-Klomp
Vrijdagmiddag bestelling geplaatst: voor 23:00 uur besteld dan morgen in huis, maar helaas de volgende dag niets en pas woensdag is de bestelling afgeleverd. Dat kan gebeuren maar geef dat dat aan!! Geen enkel bericht ontvangen!
berna halbersma
M Zevenhoven
Snel bezorgd, 2 drink flessen van glas goed verpakt.
Alex Out
Als je een product wilt retourneren kan je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Alleen met behulp van deze retourinstructie kan je het pakket gratis* aan ons retourneren.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaande mailadres en telefoonnummer.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden teruggestuurd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan de retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
* Een standaard pakket kan GRATIS worden geretourneerd (lichter dan 20 kilo en kleiner dan 175x78x58 cm).
Voor zendingen met afwijkende afmeting en/of gewicht moet je rekening houden met de volgende retourkosten:
- zending zwaarder dan 20 kilo: €60,-
- zending groter dan 175x78x58 cm: €60,-
En dan wordt de zending netjes bij je opgehaald (omdat deze niet kunnen worden verstuurd met een reguliere bezorgdienst). Vraag ons gerust naar de voorwaarden.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.