Alexandra-Erik Cornelissen
in de installatiehandleiding staat dat je moet vullen met antivries die meegeleverd is. daar is niets van waar, er zit geen antivries bij
in de installatiehandleiding staat dat je moet vullen met antivries die meegeleverd is. daar is niets van waar, er zit geen antivries bij
Prima webshop, maar moest artikel terugsturen vanwege dat het te zwaar uitgevoerd was voor mijn doel.
het ziet er erg goed uit het was wel even puzzelen maar we zijn er wel uit gekomen
Doos en verpakking kwamen zeer zwaar beschadigd aan. Bevestigingsmateriaal ontbreekt. Toilet zelf is onbeschadigd, maar kan dus niet gemonteerd worden. Graag snel bevestigingsmateriaal opsturen. Groet, Ben
Prima.
Heb mijn pakket niet ontvangen en kan niemand bereiken.
Fantastische, snelle en respectvolle klanten en productservice toen het product defect bleek te zijn.
De beoordeling voor ECD-Germany is echt prima, het probleem waar (ECD-Germany en BLOKKER) uiteindelijk tegen aanlopen is GLS die het product uiteindelijk bij de klant gaat afleveren. Helaas geen visitekaartje zie recensies 27% geeft een 1. Wij ook.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.