Shusila van Bommel
Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachtingen, buiten de schuld van James-Cooke om. Gevraagd om retourlabel en dat was binnen een paar uur geregeld. Top Service!
Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachtingen, buiten de schuld van James-Cooke om. Gevraagd om retourlabel en dat was binnen een paar uur geregeld. Top Service!
had alleen verwacht deze op te halen bij blokker, maar moest thuis blijven voor de post
Zeer snelle levering top top
Alles prima in orde.
Kat in de zak gekocht, 2 mnd geleden ook bij Blokker zelfde product gekocht, dat was goed, nu andere leverancier bij Blokker die een paar kwartjes goedkoper is maar ook een paar euro van slechtere kwaliteit. Zeer slappe folie nu. Niet meer kopen.
Ondanks track and trace en tussen tijds telefonisch contact toch 3 dagen gewacht op de bezorger. Was blijkbaar verkeerd geadresseerd.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.