Astrid Van dam
Ik heb het alles onvoldoende beoordeeld omdat ik het product via online heb gekocht, dus geen verkoper in beeld.
Ik heb het alles onvoldoende beoordeeld omdat ik het product via online heb gekocht, dus geen verkoper in beeld.
Goed product en snel geleverd.
Geweldige klantenservice! Ik miste een onderdeel van mijn bestelling en na telefonisch contact, werd er direct actie ondernomen. Ik had een dag later al een nieuw product.
Op de site staat voor 20 uur besteld = volgende dag geleverd. Dit duurde echter bijna een week. Via een andere verkoper was deze tafel goedkoper met langere levertijd. Ik heb bewust gekozen voor iets duurder zodat ik hem eerder zou hebben. Erg jammer
3 sterren voor de niet helemaal complete info van onze dementie-klok. Er zat een snoer aan de klok en ik had graag een klok op batterijen. Levertijd en bezorging perfect! Telefonisch contact gehad met DealDonkey. Klok mocht retour. Geld terug! Mooi!
het pompen gaat niet altijd goed de dop gaat steeds scheef zitten ep en voor een thermokan van 25euro mag je toch verwachten dat het pompen goed gaat , over blokker geen klachten maar de kan had voor die prijs best wat beter mogen zijn met gebruik
Waardeloos. Heb nog altijd niets ontvangen
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.