gw vrieze
s avonds besteld via internet, de volgende ochtend al op de stoep.!!! onvoorstelbaar!!
s avonds besteld via internet, de volgende ochtend al op de stoep.!!! onvoorstelbaar!!
De tv was een andere dan ik had besteld. Dit is een eu versie werd mij verteld maar het zou wel dezelfde zijn. Toch vind ik dat je niet een andere tv mag leveren dan wat je op de site hebt staan.
Kan het helaas niet ruilen zo snel was de verzending. Gebeld en de oplossing gaf men om pakket te weigeren en retour te zenden en wordt het bedrag (binnen 10 werkdagen) terug overgemaakt. Dan kan ik alsnog een andere keuze maken. Dat vond ik prima op
Wij hebben de verkeerde tv geleverd gekregen. Ook kloppen de soecificaties op de Blokker site niet…
Ik kocht de Samsung UE43AU7040 en kreeg de Samsung UE43AU7092u een jaar ouder model.. Er werd energielabel C belooft maar kreeg energielabel G. Heb iets korting gekregen en de TV werkt goed.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.