Charlotte van Dam
Op een woensdag ochtend besteld, pas op maandag geleverd. Dat is echt niet ok als er overal op de website staat Bestel nu, morgen in huis. Voor de rest tevreden
Op een woensdag ochtend besteld, pas op maandag geleverd. Dat is echt niet ok als er overal op de website staat Bestel nu, morgen in huis. Voor de rest tevreden
Product besteld maar verkeerde Product gestuurd Product werd thuis aangeboden, niet geaccepteerd,naar blokker gegaan de medewerker bij blokker heeft mij geweldig geholpen,(een 10)kreeg van de firma een berichtje krijg het geld terug .
Op de side staat binnen 1 werkdag leverbaar,echter na een week nog niks. Dan bel je zelf naar blokker,word je naar princess doorverwezen en dan blijkt er geen vooraad te zijn! Lijkt mij dat je dat als bedrijf even doorgeeft aan de klant....
Besteld via Blokker, betaald via Blokker, retour naar Princess, zelf retourticket moeten aanvragen, op 6-4-2024 geretourneerd, op 1 mei nog geen geld terug gestort. Blokker geeft niet thuis, dit moet U met Princess zelf regelen als leverancier.
Deze heater gekocht voor de winter voor op de badkamer. Warmt de ruimte heel snel op en kan worden ingesteld op zwenken. Kan ook koude lucht blazen. Helaas is de beloofde levertijd “volgende dag in huis” niet gehaald zoals beloofd was.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen steeds!
Ik heb geen aankoop gedaan in de winkel maar online
Goed verpakt, duidelijke mail over de bezorging.
Geopend beschadigd gekregen nou in afwachting of ik een nieuwe krijg slechte zaak HD het liever in een winkel moeten kopen
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.