hwe van der woude
goed goed
goed goed
Ik had een strijkplank hoes besteld van 33 euro maar hoes gekregen van 23 euro ik heb een mailtje met foto’s gestuurd naar Blokker maar daar wordt niet op gereageerd
Blijkt niet leverbaar, moet geld nog retour krijgen. Ik heb nu via bol soort gelijk product gekocht , blijkt ook van het pakhuis te zijn. Had graag bericht met tweede optie gekregen
Snel geleverd. Allen post.nl was vertraagd
Perfect
De eerste verzending kwam na 7 dagen niet aan. Contat gezocht en men stuurde direct een nieuw exemplaar. Deze kwam op de toegezegde dag aan. Ook de eerst zenging kwam een uurtje later. Gebekd en ik mocht gezien de waarde beide setjes houden. TOP!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.