Wilma Scheps
Alles was prima in orde.
Alles was prima in orde.
Prima product, contact met NiceGoodz zeer teleurstellend. Mail dat de stoel -1 week- vertraging had door “een bug” kwam in mijn ongewenst zonder gegevens. Of ik de stoel nog wil?” Uiteraard, al betaald. 0 inlevingsvermogen, geen oplossing geboden.
bezorging duurde lang misschien omdat de lantaarn uit duitsland moest komen
Nog steeds niets ontvangen…….
Geleverd product onbruikbaar Heb email gestuurd maar ik wacht nog steeds op antwoord Telefonisch is hun nummer telkens niet bereikbaar en moet je het een andere keer proberen. Zeer slechte service
Netjes Snelle levering Goede nette bezorging.
Goede en snelle afhandeling en bezorging.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.