carin van den berg
De bezorging was erg slecht 3 keer veranderd gebeld naar Blokker totaal geen begrip
De bezorging was erg slecht 3 keer veranderd gebeld naar Blokker totaal geen begrip
Prachtig mooie radiatorborstel, lange flexibele steel voor makkelijker werken (deze steel heeft doorzichtig-rubberen beschermlaag om lak van radiator te beschermen) Twee dagen na bestelling even gemaild met GS toen liep het perfect
Uitstekend verzorgd en heel snel geleverd !!!
Het was de eerste keer bij hun Ik ben tevreden
produkt was niet compleet na vele telefoontjes ( niet bereikbaar ) heb ik het terug gezonden .
Prima service, er was iets niet goed met onze bestelling. Krijg netjes en snel antwoord via de mail en klacht wordt netjes opgelost. Super service!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.