Evita Kwant
De bestelling was incompleet. Moeren en tussenschijven ontbraken, waardoor de stoel niet in elkaar gezet kon worden.
De bestelling was incompleet. Moeren en tussenschijven ontbraken, waardoor de stoel niet in elkaar gezet kon worden.
Een Hordeur gekocht, incompleet ! Ik mis de 3 deurscharnieren?? En ook mis de hordeur rubbers ?? Schandalig voor € 70 beter bij Bol.com bestellen!!! Dit was de eerste keer , maar voor mij nooit meer. Telefonisch ???? Geen maar zeker slechte reclam
Pas nadat ik reclameerde vanwege een missende verpakking kreeg ik te horen dat mijn bestelling in twee delen werd verzonden. Slechte communicatie en niet klantgericht
Snelle levering Superleuke stoel van goede kwaliteit.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.