Jakob van der Molen
De bestellong was op de afgesproken tijd bij ons. Klasse.
De bestellong was op de afgesproken tijd bij ons. Klasse.
Product is beschadigd aangekomen, maar dit kwam overduidelijk door de pakketdienst. Het pakket was wel keurig ingepakt, maar helaas was er niet goed omgegaan met het pakket. Heel fijn en net contact gehad over hoe we dit het beste konden afhandelen!
Netjes verpakt (de verpakking mag kleiner hoor! , denk aan het milieu) en snel in huis.
Snelle en duidelijke levering. Goed prijs kwaliteit.
Alles liep gesmeerd binnen 24 uur geleverd!
Goede communicatie over levertijd, snelle levertijd en product was netjes verpakt.
We kregen een doos die al open was geweest: heel amateuristisch dichtgeplakt en een defect product
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.